مقدمه امروزه بسیاری از شرکت ها با رقابتی بسیار شدید رو به رو هستند که از تغییرات تکنولوژیکی و نوآوری های به وجود آمده در بازار و تغییر درتقاضاهای مشتریان ناشی می شود. این وضعیت، باعث تغییر اولویت ها درکسب و کار، چشم انداز استراتژیک وزیر سؤال رفتن صحّت مدل های سنتی و در مواردی حتی مدل های جدید و معاصر شده است (Shin & Lin, 2002, pp. 465-470). توانایی پاسخ گویی سریع به تغییرات بازار چابکی است نامیده می شود که در بازار امروز به عنوان عامل اصلی موفقیت و بقا ی بنگاه ها تلقی می شود . بنگاه ها به من ...
- ۹۹/۰۴/۱۴